За много години Есо ще съм благодарен ако уточниш къде точно да свържа модула По номера на букси или пинове или цветове на проводниците Постоянният плюс дали е най добре да е директно от акумулатора или от някъде другаде
Известие
Collapse
No announcement yet.
DRL модул за 166
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеЗа много години Есо ще съм благодарен ако уточниш къде точно да свържа модула По номера на букси или пинове или цветове на проводниците Постоянният плюс дали е най добре да е директно от акумулатора или от някъде другаде
Аз моят го свързах към блока с бушони и релета на предния ляв калник. Постоянен + не е необходимо да се тегли чак от акумулатора. Добре е той да си минава през предпазител. Единственото изискване е това да не зависи това захранване от положението на контактния ключ.
Дай схемата на изводите на модула, който мислиш да монтираш и аз ще ти кажа, как точно да го свържеш.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
Взех си модула препоръчан в пост 2
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Тук ме удари по слабото място Не става Ще пробвам с писане
червен = плюс 12 през предпазител
черен = маса
жълто зелен = плюс при контакт Свързва се след контактен ключ плюс Измерва напрежението в инсталацията
син = плюс сигнал от габарити От тук модула определя дали са включени стандартни светлини
два бели = към светлините къси или дълги За мен дълги Ако автомобила има релета се свързват след тях Свързването на двата кабела е задължително може и паралелно
кафяв = сигнал от дългите за програмиране на модула Ако модула се връзва към дългите кафявият кабел може да се върже с единият от двата бели Предполагам важи за мен
Надявам се така да разбереш схемата че с тия поствания лайквания съм направо нулаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеТук ме удари по слабото място Не става Ще пробвам с писане
червен = плюс 12 през предпазител
черен = маса
жълто зелен = плюс при контакт Свързва се след контактен ключ плюс Измерва напрежението в инсталацията
син = плюс сигнал от габарити От тук модула определя дали са включени стандартни светлини
два бели = към светлините къси или дълги За мен дълги Ако автомобила има релета се свързват след тях Свързването на двата кабела е задължително може и паралелно
кафяв = сигнал от дългите за програмиране на модула Ако модула се връзва към дългите кафявият кабел може да се върже с единият от двата бели Предполагам важи за мен
Надявам се така да разбереш схемата че с тия поствания лайквания съм направо нула
Ето как съм го монтирал при мен:
Свали модула с релета и бушони от предния ляв калник и локализирай релето за дългите светлини (R4).
Направи опсаните на схемата връзки:
За да направиш връзките с минимум главоболия, извади самото реле и запой проводници в основата на 3 от перата му (30, 87 и 86):
Постави обратно релето в цокъла:
Разпробий капачката за да изведеш проводниците навън:
За да свържеш жълто-зеления към +12V при контакт, направи една връзка към буксата на ABS централата - пин 15
Синият проводник (+ от габарити) свържи към пин 3 от буксата за габатита на левия фар.
Това е.
Ето и крайния резултат:
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:37.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Този трик със запоените кабели към релето ще ми спести много време измервания и цепене на снопи Огромно благодаря за информацията и съвета който ще ползвам и в бъдеще През седмицата ще свържа модула но действието му ще тествам по късно защото днес свалих турбината за ревизия и не е желателно да паля колатаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеИздирвам пин 15 от буксата на АБС централата
Проводникът на него трябва да е светло син.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Не знам дали е разлика в годините или бензин дизел но при мен буксата е различна Има два реда с по 12пина и един ред с 10пина Има светлосин кабел на средният ред около средата но ще е по добре да замеря нещо и тогава да връзвамALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Модула заработи перфектно Направих една грешка като вързах жълто зеленият кабел на постоянен плюс и като угася колата фаровете не угасват Заблудих се Ще намеря плюс след контакт на централата на АБС и всичко трябва да си дойде на мястото Иначе модула си прие настройкитеALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Колата излезе от цялостно боядисване Монтирах модула преди боядисванет пробвах го всичко беше наред и свалих фаровете Сега слагам фаровете и като запаля модула цирика а фаровете постянно премигват Като аварийни Пробвах да го настроя пак но след няколко опита нищо не се променяше Накрая успях да го деактивирам Сега дърпам светкавицата пак да го активирам и да му направя настройки но никакъв звук Иначе когато фаровете премигваха като цъкнех къси от копчето модула си изключваше Дали е заминал този модул Може ли да се правят някакви проверки рестарти или нещо другоALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Няма кой знае какви проверки или рестарти. Или работи или не. Сигурно нещо си го прецакал покрай свалянето на фаровете. Провери си отново инсталацията да не си объркал нещо и евентуално звънни на човека от когото си го купил.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment